Pureza de María Sant Cugat

4t d’ESO visita HP Barcelona

L’alumnat de 4t d’ESO del Col·legi Pureza de María Sant Cugat visiten HP per connectar aprenentatge i món real

El Col·legi Pureza de María Sant Cugat impulsa, un any més, sortides culturals i formatives amb l’objectiu d’apropar els seus alumnes al món professional i a la realitat empresarial del seu entorn.

En aquesta línia, els alumnes de 4t d’ESO han visitat les instal·lacions d’HP (Hewlett-Packard), una de les empreses de tecnologia més rellevants del país. Durant la jornada, van poder conèixer de prop com es treballa la innovació, la sostenibilitat i la creativitat en un entorn empresarial d’alt nivell, i van conversar amb professionals de diferents àrees.

Aquesta experiència s’emmarca dins de la tasca educativa del centre per connectar el que s’aprèn a l’aula amb la vida real, i per fomentar en els adolescents:

  • La motivació i orientació vocacional,

     

  • La ruptura d’estereotips sobre les professions tecnològiques,

     

  • La incorporació de valors professionals com el treball en equip, la responsabilitat i la constància,

     

  • La mentalitat emprenedora que els ajuda a imaginar i construir el seu futur.

     

Segons l’equip docent del centre, “visites com aquesta permeten als alumnes veure la utilitat real del que estudien i descobrir que darrere de cada projecte hi ha persones que treballen amb passió i compromís”.

Pròximament, l’alumnat de 3r d’ESO també realitzarà diferents sortides culturals i empresarials dins del mateix projecte d’orientació i aprenentatge vivencial.

Aquest tipus d’iniciatives formen part del compromís del Col·legi Pureza de María Sant Cugat per oferir una educació integral, connectada amb el món actual i centrada en el desenvolupament personal i professional dels seus alumnes.

Sobre l’escola Pureza de María Sant Cugat:
La congregació Pureza de María es va instal·lar a Barcelona el 1950 al barri de Gràcia. El 1955 va traslladar la seu al carrer Ballester. Cinc anys més tard, van obrir un petit parvulari i més tard van ampliar la seva oferta acadèmica.

Al setembre de 1974 van començar les classes a la nova seu de Sant Cugat del Vallès. Actualment és un col·legi mixt concertat catòlic, que oferta Educació infantil, Primària, secundària i Batxillerat.

Més informació:
Noelia Borque ([email protected])
Cap de l’equip de comunicació
www.pmaria-santcugat.org

Més posts

Eucaristia 50è aniversari

Eucaristia d’inici del 50è aniversari de la Pureza de María Sant Cugat El 16 d’octubre, Dia de

Dia de la Pureza 2025

El Col·legi Pureza de María Sant Cugat celebra 50 anys d’educació El Col·legi Pureza de

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *