FIRST LEGO LEAGUE: innovació, tecnologia i treball en equip
L’alumnat de 3r d’ESO participa a la FIRST LEGO LEAGUE: innovació, tecnologia i treball en equip.
El passat 16 de març, l’alumnat de 3r d’ESO del col·legi Pureza de María Sant Cugat, va participar a la prestigiosa competició internacional First Lego League, una iniciativa que promou l’aprenentatge de les ciències, la tecnologia, l’enginyeria i les matemàtiques (STEM) mitjançant la creativitat i la col·laboració.
Aquesta edició, sota el repte “SUBMERGED”, va desafiar els equips a crear solucions innovadores que combinessin art i tecnologia. El nostre alumnat va desenvolupar el projecte Projecte IoT per a Mesurament de Contaminació a Aguas Costeras, construint i programant un robot amb peces LEGO® per superar diverses missions, i mostrant la seva capacitat per resoldre problemes reals amb enginy i entusiasme.
A més de la competició tècnica, el nostre equip va destacar per la seva implicació amb els valors FIRST: inclusió, respecte, treball col·laboratiu i descobriment, sent un exemple de compromís i esforç compartit.
Participar a la FIRST LEGO League ha estat una experiència única que ha potenciat les seves habilitats tècniques i socials, fomentant la creativitat, la confiança i l’esperit emprenedor.
Des del col·legi Pureza de María, felicitem el nostre alumnat per la seva dedicació i per representar-nos amb tanta passió i talent
Sobre l’escola Pureza de María Sant Cugat:
La congregació Pureza de María es va instal·lar a Barcelona el 1950 al barri de Gràcia. El 1955 va traslladar la seu al carrer Ballester. Cinc anys més tard, van obrir un petit parvulari i més tard van ampliar la seva oferta acadèmica.
Al setembre de 1974 van començar les classes a la nova seu de Sant Cugat del Vallès. Actualment és un col·legi mixt concertat catòlic, que oferta Educació infantil, Primària, secundària i Batxillerat.
Més informació:
Noelia Borque ([email protected])
Cap de l’equip de comunicació
www.pmaria-santcugat.org


